SharePoint
Tuesday 22/03/1441 - 19/11/2019

Housing-Department

 
 

إدارة الإسكان الجامعى بالأحساء
تقوم الإدارة باستئجار العمائر والفلل السكنية لإعضاء هيئة التدريس بالجامعة .

كما تقوم بالمهام والوظائف التالية :
  • متابعة إجراءات إستئجار المباني مع الجهات الحكومية ذات العلاقة .
  • تأثيث المباني المستأجرة وإعادة تجديد الأثاث ونقله وإرجاع التالف أو الزائد عن الحاجة لإدارة المستودعات .
  • متابعة إسكان منسوبي الجامعة من أعضاء هيئة التدريس .
  • تدقيق فواتير إستهلاك الكهرباء والمياه وتوزيعها على الوحدات السكنية ومتابعة تسديدها .
  • إستقبال عروض الإستئجار وتدقيقها والتنسيق مع الإدارة المالية بصرف الإستحقاقات .

 

       مدير إدارة الإسكان                                            مساعد مدير إدارة الإسكان 

     أ/ أحمد علي الدقاش                                          أ/ إبراهيم عبدالعزيز العامر

 

                                         منسق العقود والإيجارات

                                           أ/ علي عبدالله الدليم


 

 

Administration of University Housing

The Department rents l buildings and villas for the members of teaching staff.


As it do the tasks and the following functions:

• Follow-up procedures for rented buildings with the relevant government agencies.

• Furnishing of rented premises, refurbishment and transportation of furniture, and returned damaged or in excess of the need for warehouse management.

• Follow-up housing employees of the faculty members.

• Check invoices the distribution of electricity and water consumption of housing units and follow-up its payment.

• Receive rental offers, audit and coordination with financial management and the payment of accrued expenses.

 

For more information:

• Contact Mr. : Abdullah Mohammed Hadlaq, internal Ext -1 119, direct Ext- 5801271

Mohammed Al-Melhem 1150, the Dulaim 1180